Институтът Ройтерс: "24 часа" първи по аудитория и доверие сред печатните медии у нас
По обхват на аудиторията вестник "24 часа" се нарежда веднага след трите големи национални телевизии.
По обхват и влияние върху аудиторията вестник "24 часа" е първи сред печатните издания в България. Това сочат данните от ежегодния доклад на Ройтерс институт. Данните не са национално представителни, те са събирани само в градовете още преди кризата с коронавируса.
Изследването този път е по-различно, класацията по доверие е в проценти, предните години беше по-скала от 1 до 10 сред тези, които познават марката и сред тези, които четат медиата.
33% от аудиторията чете вестника ни всяка седмица, като повече от три пъти на седмица четат 13%. Така "24 часа" се нарежда веднага след трите национални телевизии по обхват на аудиторията като изпреварва радиата. На първо място е Нова тв, на второ бТВ, на трето БНТ.
Спрямо миналата година "24 часа" бележи ръст - тогава процентите за седмичен обхват и четене повече от три пъти на седмица са били съответно 32% и 11%.
Сред онлайн изданията сайтът е поставен на пето място след сайтовете на Нова тв, бТВ, АБВ.нюз и Novini, като също има ръст спрямо миналата година. Според национално представителните проучвания на Гемиус обаче 24 часа онлайн е най-четеният новинарски сайт в България, с най-голям обхват сред аудиторията.
По доверие сред топ брандовете в България според Ройтерс институт на първо място е Българското национално радио със 72% доверие, следвано от Българската национална телевизия със 71%. Марката "24 часа" е на седмо място с 58% на сто доверие, отново първа сред печатните издания.